2020 – Ένα έτος ριζικών αλλαγών, στη λειτουργία των ελληνικών επιχειρήσεων

Οι αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων και συγκεκριμένα, η διαδικασία έκδοσης και διαβίβασης των παραστατικών στην πλατφόρμα #myDATA της ΑΑΔΕ είναι πλέον γεγονός!

Τόσο η πανδημία του κορονοϊού (Covid-19), όσο και η επίσημη ανακοίνωση της ΑΑΔΕ για την έναρξη εφαρμογής των ηλεκτρονικών βιβλίων, έχουν ήδη προκαλέσει αναστάτωση στον Έλληνα επιχειρηματία.
Τι αλλάζει μέσα στο έτος; Τι θα πρέπει να προσέξουν οι επιχειρήσεις; Ποιες λύσεις προσφέρει η Data Medic;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η φετινή χρονιά αλλάζει τα δεδομένα στον τρόπο λειτουργίας των ελληνικών επιχειρήσεων!

Η ΑΑΔΕ ψηφιοποιεί τις υποχρεώσεις των επιχειρήσεων, με σκοπό να διευκολύνει τους επιχειρηματίες και να πατάξει τη φοροδιαφυγή:

Εκτύπωση QR Code, σε παραστατικά που σημαίνονται από ΕΑΦΔΣΣ / Ταμειακή Μηχανή
Διασύνδεση Φορολογικών Μηχανισμών και Ταμειακών Μηχανών με την ΑΑΔΕ
Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Βιβλίων της ΑΑΔΕ #myDATA
Έναρξη υλοποίησης Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
Συγκεκριμένα, όλες οι επιχειρήσεις που έχουν φορολογικό μηχανισμό ή ταμειακή μηχανή, θα πρέπει έως 31/07/2020 να πραγματοποιήσουν τις απαραίτητες ενέργειες (αναβάθμιση ή αντικατάσταση ΕΑΦΔΣΣ / Ταμειακής), ώστε να τυπώνεται το QR Code σε όλες τις αποδείξεις.

Από την 01/10/2020 θα πρέπει όλες οι επιχειρήσεις να διαβιβάζουν αποδείξεις λιανικής και τιμολόγια στην πλατφόρμα #myDATA.

Τα προγράμματα μηχανογράφησης, δίνουν πλέον τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να ενσωματώσουν, έγκαιρα και σωστά τις παραπάνω αλλαγές διασφαλίζοντας την ορθή και σύννομη λειτουργία της επιχείρησης. Η επικοινωνία με τα ηλεκτρονικά βιβλία της ΑΑΔΕ επιτυγχάνεται μέσω ενδιάμεσου λογισμικού (Application Programming Interface-API), επιτρέποντας την αυτόματη ενημέρωση των ηλεκτρονικών βιβλίων είτε σε πραγματικό χρόνο, είτε ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Όλες οι επιχειρήσεις που δεν έχουν κάποιο πρόγραμμα μηχανογράφησης ή χρησιμοποιούν παλιά προγράμματα που δεν αναβαθμίζονται, θα πρέπει να κινηθούν άμεσα και να επιλέξουν ένα αξιόπιστο λογισμικό προκειμένου να αποφύγουν ανθρώπινα λάθη που κοστίζουν, αλλά και τη σπατάλη χρόνου και χρημάτων που απαιτείται για τη χειροκίνητη ενημέρωση των #myDATA.

Τι έχουμε να προτείνουμε; Εξειδικευμένες λύσεις για κάθε κλάδο, πλήρως παραμετροποιημένες μειώνοντας στο ελάχιστο το αρχικό κόστος επένδυσης!

Pegasu μElite  μElite Retail – Για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
Pegasus ERP Start Up Module Retail – Για εμπορικές επιχειρήσεις με απεριόριστες δυνατότητες.
Pegasus Estiasi ERP Start Up – Για κάθε επιχείριση Εστίασης.
Pegasus Web App e-Hotel – Για τουριστικά καταλύματα και χώρους Φιλοξενίας.
Pegasus Champion ERP Start Up Web App e-Champion – Για Γυμναστήρια και Χώρους Άθλησης
Pegasus Γεωπόνος ERP – Για κάθε Γεωπονική / Γεωργική επιχείρηση
Pegasus Κρεοπωλείο ERP – Για επιχειρήσεις εμπορίας κρεάτων
Pegasus Transport ERP Start Up  Web App e-Transport – Για Σύγχρονες Μεταφορικές Εταιρίες
Pegasus Courier ERP Start Up  Web App e-Courier – Για κάθε επιχείρηση Ταχυμεταφορών (Courier)

Επωφεληθείτε από τις τρέχουσες προσφορές ανανέωσης συμβολαίου και αγοράς νέου προγράμματος, για να παραμένει η δική σας επιχείρηση και των πελατών σας πλήρως ενημερωμένη!

Επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε τη δική σας παρουσίαση και  προσφορά.